.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صمصامي،‌ هاشمي و بهبهاني سه وزير پيشنهادي رئيس‌جمهور به مجلس

حميدرضا حاجي‌بابايي عضو هيات رئيسه مجلس در گفتگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس گفت: آخرين خبرها حاكي از آن است كه روز يكشنبه هفته آينده 6 مرداد ماه رئيس‌جمهور سه وزير پيشنهادي خود براي وزارت امور اقتصاد و دارايي، كشور و راه و ترابري را جهت كسب راي اعتماد به مجلس معرفي خواهد كرد.
وي افزود:‌ حسين صمصامي، سيدمهدي هاشمي و بهبهاني سرپرست‌هاي فعلي وزراتخانه‌هاي اقتصاد، كشور و راه و ترابري سه وزير پيشنهادي رئيس‌جمهور جهت معرفي به مجلس است.
نماينده مردم همدان در مجلس با بيان اينكه رايزني‌ها جهت راي اعتماد به اين سه وزير بين نمايندگان مجلس و دولت در حال شكل‌گيري است و چنانچه اين سه وزير روز يكشنبه به مجلس معرفي شوند، مجلس 13 مرداد ماه براي هر سه وزير راي‌گيري خواهد كرد.
وي افزود: راي اعتماد به سه وزير پيشنهادي در يك روز مطرح خواهد شد و مجلس در آن جلسه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر جلسه علني خواهد داشت.
عضو هيات رئيسه مجلس اظهار داشت: با توجه به اينكه اين سه وزارتخانه مدتي است با سرپرست اداره مي‌شوند، لذا راي مجلس به سه وزير پيشنهادي سبب خواهد شد تا سه وزراتخانه كليدي در يك روز تعيين تكليف شوند.
وي راي مثبت نمايندگان به سه وزير پيشنهادي رئيس جمهور در يك روز را اقدامي مثبت خواند و گفت: اين اقدام مي‌تواند در فرصت‌هاي مجلس و دولت تاثيرگذار باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.